În ultimii 15 ani am ajuns să descopăr, să clarific și să traiesc zi de zi ceea ce simt că este pentru mine o misiune personală și profesională de profunzime: să sprijin oameni și organizații în efortul lor de a comunica mai bine, a se cunoaște autentic și a face zi de zi pași către cea mai bună variantă a lor.
În timpul ăsta am dezvoltat și livrat programe care cumulează peste 10.000 de ore de training, coaching și consultanță pe teme precum neuroștiința comunicării, neuroștiința încrederii, Process Communication Model, discurs public, branding personal și dinamici de grup către audiențe din Europa, America și Asia.
Și simt că mai sunt multe de făcut.
În 2019 a câștigat Gold Award Trainer și Silver Award Coach la Gala „L&D Awards„.
Topul a fost realizat în urma votului direct a 567 de directori și manageri de HR din România.
Pe 1 noiembrie 2019 a lansat Mind Architect – un podcast fundamentat în neuroștiință și psihologie aplicate în viața de zi cu zi. După primele 6 sezoane episoadele au fost descărcate de peste 11 milioane de ori și podcastul este cel mai ascultat din România, conform Anchor.fm și iTunes Charts.
În 2021, și ca urmare a creșterii de care s-a bucurat Mind Architect, Paul a câștigat premiul Absolute Online Personality of the Year acordat în cadrul Webstock Awards.
În 2017 a co-fondat Școala de Comunicare – Un program complex de instruire și practică în cadrul căruia participanții pot deprinde de la unii dintre cei mai buni profesioniști în domeniu instrumentele esențiale ale comunicării publice și interpersonale.
Începând cu 2014, Paul este unul din primii 5 consultanți din Europa certificați în Story-Based Transformation Process – o metodologie inovativă ce se bazează pe principiile învățării inductive și pe neuroplasticitatea creierului, o metodologie ce integrează schimbul zilnic de povești scurte cu scopul de a genera transformări personale și organizaționale rapide.
Din 2013 este trainer și coach certificat în Process Communication Model ® – o teorie de personalitate premiată, folosită la NASA în selecția și pregatirea echipelor și în trainingul comunicațional al președinților americani.
În ultimii 8 ani a livrat modelul PCM către peste 3.000 de profesioniști (manageri în companii naționale sau multinaționale, antreprenori, traineri, coachi și consultanți) fie în programe personalizate, fie în cursuri deschise (alături de partenerii de la EXEC-EDU).
În fiecare an de la certificare, Paul a fost cel mai activ trainer și coach PCM din România și top 5 în Europa.
Anterior, a fost director de comunicare al Universității Romano-Americane și Head of Strategy & New Business pentru agenția de publicitate Headvertising.
Saying that Paul is one of the best trainers I know, would be an understatement. Paul is a full-fledged professional, with enough knowledge about the human mind and its workings in order to mold it [mai mult]
I am among the lucky people who have had the chance to meet Paul. The way I met him made me aware that the important questions that I ask myself have nothing to do with age, personal or professional [mai mult]
I have worked with Paul for various client groups: top&mid-management, as well as specialists, and the feedback has always been outstanding. Paul has a wealth of knowledge, a profound way of diving [mai mult]
Paul Olteanu has the surprising capacity and openness to see and understand where the blockages in communication are, to find solutions and to change people in the business environment. He helps both you [mai mult]
Paul has delivered one of the most usefully training programs that Garmin's Cluj management team has ever been part of. He really helped us to understand the management teams issues, to re-define the [mai mult]
Saying that Paul is one of the best trainers I know, would be an understatement. Paul is a full-fledged professional, with enough knowledge about the human mind and its workings in order to mold it into [mai mult]
Paul is an enthusiastic professional with great passion for people and for assisting them with his expertise. I interacted with Paul during the PCM training and I was extremely pleased with the way he [mai mult]
I have worked with Paul for various client groups: top&mid-management, as well as specialists, and the feedback has always been outstanding. Paul has a wealth of knowledge, a profound way of diving [mai mult]
The Process Communication Model - or PCM for short - is a program that allows you to individualize communication. What makes it so powerful is that it’s based on skills, not rules. Interactive and useful [mai mult]