Ce măsoară?

PPI-ul poate fi folosit atat la nivel individual, cat si la nivel de grup sau organizatie (profile compozite) si masoara urmatoarele elemente:

Perceptii: cele 6 feluri (ganduri, opinii, emotii, actiuni, reactii si reflectii) in care filtram si procesam mental realitatea si energizarea acestora in fiecare dintre noi;

„Monezi” folosite in comunicare: pe ce se concentreaza fiecare persoana in comunicare si interactiune (logica, valori, compasiune, umor, imaginatie sau farmec);

Puncte forte: care sunt punctele forte native ce izvorasc din personalitatea fiecaruia si care sunt zonele de imbunatatire;

Stiluri de interactiune / management: Ierarhizarea preferintelor unei persoane pentru un anume stil de manegement (autocratic, democratic, binevoitor sau laissez faire);

Moduri de comunicare: la nivel de cuvinte, ton, gestica, postura si mimica, cum prefera fiecare persoana sa comunice;

Preferinte de mediu: ierarhizarea preferintelor unei persoane pentru a petrece timp singur, in grup, dintr-un grup in altul sau unu la unu;

Nevoi psihologice fundamentale: care sunt sursele principale de motivatie pentru fiecare individ;

Secvente de stres de nivel 1 – semnale de alarma specifice care indica oboseala psihica si / sau nesatisfacerea nevoilor psihologice;

Secvente de stres de nivel 2 – comportamentele neconstructive la care este predispusa fiecare persoana in stres sever si corelarea lor cu nevoia psihologica pozitiva din spate;

Exemple de rapoarte generate cu Personality Pattern Inventory

Gânduri din comunitate