Process Communication Model

Process Communication Model este o teorie de personalitate și comunicare premiată, cu aplicabilități în autocunoaștere, dezvoltarea echipelor, comunicare și relaționare, negociere, vânzări, rezolvarea conflictelor, coaching și psihoterapie.

De la descoperirea sa în 1976, PCM a fost folosit cu succes la NASA în programul de selecție și pregătire a echipelor, cât și în pregătirea comunicațională a președinților americani.

Bill Clinton spunea despre Taibi Khaler (inventatorul PCM): „Taibi Kahler is a genius. He knows more about personality dynamics than anyone else in the world.

Până în prezent, metodologia Process Communication Model are în spate 40 de ani de cercetare și rafinare, iar validarea sa a fost realizată cu peste 1.000.000 de profile lucrate.

Prezentare video Process Communication Model

PCM – Process Communication Model

(metodologie, aplicabilități, beneficii, diferențiatori și feedbackul participanților)

Analiza comparativă

Analiza comparativă între PCM – Process Communication Model și cele mai utilizate teorii de personalitate din lume

Tematica celor 3 zile de training
in Process Communication Model

ZIUA 1

  • Introducere în Process Communication Model: ce este PCM, cum a apărut, aplicabilitățile și rezultatele modelului
  • Setarea așteptărilor: calibrarea cursului (a studiilor de caz și componentei practice) la nevoile participanților
  • Neuroștiință și Sisteme perceptuale: înțelegerea modelului prin care oamenii își reprezintă mental realitatea și identificarea celor 6 sisteme perceptuale descoperite de dr. Kahler (gânduri, opinii, emoții, acțiuni, reacții, reflecții)
  • Arhitectura personalității și Tipuri de personalitate: definirea și înțelegerea celor 6 tipuri de personalitate care alcătuiesc structura personalității noastre
  • Personality Pattern Inventory – participanții primesc rezultatele chestionarului care indică structura personalității fiecăruia

ZIUA 2

  • Stiluri de management: prezentarea celor 4 stiluri de management cu avantaje și dezavantaje specifice, în relație cu fiecare Tip de personalitate
  • Moduri de comunicare: descrierea celor 4 energii (cuvinte, ton, gestică, mimică, postură) folosite de oameni în comunicare și corelarea lor cu Tipurile de personalitate
  • Canale de comunicare: calibrarea diferitelor Moduri de comunicare anterior descrise pentru a avea parte de comunicare și relaționare eficiente
  • Preferințe de mediu: descoperirea mediilor preferate și a celor lipsite de productivitate pentru fiecare Tip de personalitate
  • Motivație și Nevoi psihologice: descoperirea celor 8 motivatori psihologici fundamentali și corelarea lor cu fiecare Tip de personalitate

ZIUA 3

  • Fazarea: înțelegerea dinamicii ce guvernează modificările și evoluția comportamentelor noastre și a Nevoilor psihologice
  • Secvențe de stres / Managementul conflictelor: înțelegerea celor 3 secvențe de stres specifice fiecărui Tip de personalitate și descoperirea celor mai eficiente moduri de a gestiona potențiale conflicte
  • Strategii de intervenție: înțelegerea abordărilor comunicaționale și de management potrivite în funcție de fiecare structură de personalitate.

Înscrie-te:

Organizează un curs privat pentru echipa sau organizația ta


    Gânduri din comunitate