Marketing: anul 2, semestrul 2

14 feb. 2009 | Paul Olteanu

Cu ceva timp în urmă vă povesteam cu ce note am trecut semestrul întai.

Acum vreau să vă arăt ce materii urmează să am în semestrul 2:
– Comportamentul consumatorului (sună interesant! sper să trateze aspectele psihoeconomice);
– Tehnici de studiere a pieţei (sper să nu fie cu matematică);
– Eficienţa investiţiilor (sună plictisitor si neinteresant);
– Politici şi strategii de marketing (sună interesant, dar cred că va fi plictisitor din lipsă de actualitate);
– Modelare si simulare cu aplicaţii în marketing (nici nu stiu de unde s-o iau: o fi pe calculator?!?; oricum, sună interesant!);
– Marketingul serviciilor (sună interesant! Dar sunt curios cât de actualizat e cursul);

Şi ca să vă explic cum stă treaba cu frecvenţa:
– are seminar: mă duc măcar odată la 2 săptămâni;
– e cu matematici speciale: nu mă mai duc decât la examen, unde merg la noroc;
– e potenţial interesant: mă duc şi la cursuri odata la 2 săptămâni;
– e potenţial interesant dar cu conţinut neactualizat: mă duc cât să mă ştie la faţă;
– am seminarişti competenţi: încerc să ajung la toate seminariile;

Eu în fiecare nou an / semestru încep să sper că o să-mi placă la şcoală… dar pe undeva după 2-3 săptămâni, mereu îmi trece şi revin la exerciţiul umilinţei.

Spor vouă!