Curs de Marketing Personal în 17 și 18 februarie

15 feb. 2012 | Paul Olteanu

Trebuie să înveți bine și să ai note mari ca să intri la un liceu bun.

Apoi, trebuie să înveți iar bine și să ai note mari ca să iei BACul cu notă cât mai mare.
Apoi, trebuie să înveți și mai bine ca să intri la un facultate bună…
…unde trebuie să înveți iar bine și să ai note mari ca să ai șanse la angajare.
Și dacă vreme de 12-13 ani faci lucrurile astea așa cum trebuie și așa cum ți se cere, poți spera la un loc de muncă plătit suficient de bine cât să poți trăi decent de la o lună la alta. Apoi…

trebuie să faci ce ți se spune, cum ți se spune, până când ți se spune ca să fii un angajat bun.
Trebuie să fii un angajat bun ca să ai șanse la o promovare…

– și povestea continuă.

O viață minunată, nu?

 

Dacă te-ai săturat să trăiești pe pilot automat, îți propun să întorci roata și să schimbi pentru totdeauna felul în care te raportezi la viața ta profesională. 

Dacă vrei să faci ce-ți place, făcând uz de talentele tale, in congruență cu valorile și motivațiile tale… și în plus să primești pentru asta banii pe care ți-i dorești, e vremea să-ți construiești un brand personal și să începi un proces de personal marketing.

 

În contextul ăsta, te invit la….

Cursul de Marketing Personal din  17-18 februarie.

Împreună, o să răspundem la întrebări esențiale de genul:

  • la ce sunt bun? (care sunt talentele mele?)
  • ce îmi place să fac? (ce mă pasionează?)
  • ce mă motivează și ce e important pentru mine? (ce-mi doresc de la viață?)

Apoi, având răspunsurile de mai sus ca fundație, o să intrăm într-o conversație despre formarea brandurilor personale. Acest lucru o să vă ajute să înțelegeți:

  • cum puteți deveni mai interesanți pentru prieteni, familie și lume în general.
  • cum puteți determina angajatorii să vă caute ei pe voi în loc să-i căutați voi pe ei.
  • cum puteți să fiți atrăgători pentru oamenii din jur, purtându-vă autentic.

Următorul pas este despre comunicarea brandurilor personale și construcția unui plan personal de marketing.

O să învățăm despre:

  • bloguri și de ce sunt ele importante pentru profesioniștii lumii de azi
  • rețele sociale (Facebook, Twitter, Picasa / Flicker, Youtube / Vimeo) și cum ne pot ele ajuta sau împiedica în carieră
  • SEO  și cum internetul este ca un cazier virtual
  • ce salariu e ok să cereți
  • ce prețuri puteți pune pe ce vindeți

 

Programul

Cursul durează 2 zile, iar programul zilnic se stabilește împreună cu participanții:
17 februarie: de la 18 la aproximativ 21.
18 februarie: de la 10 la 15 (cu o oră, pauză de masă)

 

Prețul

Prețul pentru este de 150 RON / ambele zile.
Dacă veniți în grup (2 sau mai multe persoane) prețul devine 100 RON / ambele zile / persoană.
Plata se poate face fie la începutul cursului (vineri), fie prin virament bancar in contul RO 73 ING B 0000 9999 014 375 25.

 

Înscrierile

Se fac pe mail la training@paulolteanu.ro până pe 16 februarie (joi) 2012 la ora 20.

 

Înainte să vă înscrieți puteți să:
– citiți mai multe informații despre trainer.
– să vedeți care a fost experiența participanților de la edițiile anterioare.