Curs Public Speaking – 16,17,18 august – București
29 iul. 2013 | Paul Olteanu
DISCURS PUBLIC / ABILITĂȚI DE PREZENTARE“
„În viziunea mea, vorbirea în public reprezintă “înotul” disciplinelor sociale, întrucât exersează numeroase abilităţi şi solicită cunoştinţe din mai multe domenii de expertiză, precum: dicţie, comunicare nonverbală, elemente de psihologie a comunicării, tehnici teatrale, managementul timpului, tehnici de persuasiune și influențare etc.
Capacitatea de a vorbi în public este astazi o abilitate indispensabilă, pentru că de fluența discursului nostru și de capacitatea acestuia de a convinge depind de multe ori reușitele noastre profesionale și personale.
În trainingurile și programele de consultanță pe care le ofer valorific în discurs unicitatea și personalitatea fiecărui client, concentrându-mă totodată pe a îi susține cu concepte și aplicații practice din varii discipline. Scopul final este acela de a îi transforma în comunicatori puternici, percutanţi şi memorabili.”
DETALII ORGANIZATORICE
Perioada: 16, 17, 18 august
Desfasurare: vineri (16) de la 18:00 la 21 / sambata (17) de la 10:00 la 15:00 / duminica (18) de la 10:00 la 15:00
Pret: 130 Euro + taxe / participant / 3 zile.
Inscrieri / Informatii: până pe 12 august la training [at] paulolteanu [punct] ro
TEMATICA / CONTINUT
IMPORTANȚA DISCURSULUI PUBLIC
- De ce e vital să vorbim bine în public
- Exemple / Studii de caz
FRICA DE A VORBI ÎN PUBLIC / CONTROLUL EMOȚIILOR
- De ce ne e teamă când vorbim în public
- Unde / cum căpătăm această frică
- Tehnici și metode de canalizare a emoțiilor
TIPURI DE DISCURS (EXEMPLE)
- Discursul care informează
- Discursul care convinge
- Discursul care emoționează
- Discursul care amuză
- Discursul care îndeamnă la acțiune
- Discursul care pune pe gânduri
PREGĂTIREA DISCURSULUI – CE VORBESC
- Planificarea
- Scrierea / Construirea
- Revizuirea
CALIBRAREA LA PUBLIC – CU CINE VORBESC
- Analiza și evaluarea audienței
- Captarea atenției
- Crearea cadrului optim pentru interacțiune
- Rezolvarea situațiilor dificile (cu detractori)
LIVRAREA – CUM VORBESC
- Comunicare nonverbală și paraverbală (gestică / mimică / intonație)
- Mișcare scenică
- Dicție
MESAJUL ȘI STRUCTURI DE DISCURS
- Introduceri cu impact
- Încheieri memorabile
- “The Golden Circle” (Ce / Cum / De ce)
- “Made to Stick” (Simplitate, Surpriză, Concretețe, Credibilitate, Emoție, Poveste)
CARISMĂ ȘI PREZENȚĂ PUBLICĂ
- Prezență
- Putere
- Căldură
STUDII DE CAZ
- Discursuri de business
- Discursuri politice
- Discursuri din conferinte / evenimente
- Prezentări din România și internaționale
VIDEOGRAFIE ȘI BIBLIOGRAFIE
CUM LUCRĂM?
- 25% teorie aplicată (fundamentele teoretice ale vorbirii în public și elemente de psihologie a comunicării)
- 25% studii de caz (vizionarea de discursuri și analizarea lor având la bază conținutul teoretic menționat anterior)
- 25% practică (exersarea discursului public: discurs filmat + feedback)
- 25% întrebări și răspunsuri punctuale pe spețele aduse în discuție de participanți