Curs Public Speaking – 16,17,18 august – București

29 iul. 2013 | Paul Olteanu

DISCURS PUBLIC / ABILITĂȚI DE PREZENTARE“

„În viziunea mea, vorbirea în public reprezintă “înotul” disciplinelor sociale, întrucât exersează numeroase abilităţi şi solicită cunoştinţe din mai multe domenii de expertiză, precum: dicţie, comunicare nonverbală, elemente de psihologie a comunicării, tehnici teatrale, managementul timpului, tehnici de persuasiune și influențare etc.

Capacitatea de a vorbi în public este astazi o abilitate indispensabilă, pentru că de fluența discursului nostru și de capacitatea acestuia de a convinge depind de multe ori reușitele noastre profesionale și personale.

În trainingurile și programele de consultanță pe care le ofer valorific în discurs unicitatea și personalitatea fiecărui client, concentrându-mă totodată pe a îi susține cu concepte și aplicații practice din varii discipline. Scopul final este acela de a îi transforma în comunicatori puternici, percutanţi şi memorabili.”

 

DETALII ORGANIZATORICE

Perioada: 16, 17, 18 august
Desfasurare: vineri (16) de la 18:00 la 21 / sambata (17) de la 10:00 la 15:00 / duminica (18) de la 10:00 la 15:00
Pret: 130 Euro + taxe / participant / 3 zile.
Inscrieri / Informatii: până pe 12 august la training [at] paulolteanu [punct] ro

 

TEMATICA / CONTINUT

IMPORTANȚA DISCURSULUI PUBLIC

  • De ce e vital să vorbim bine în public
  • Exemple / Studii de caz

FRICA DE A VORBI ÎN PUBLIC / CONTROLUL EMOȚIILOR

  • De ce ne e teamă când vorbim în public
  • Unde / cum căpătăm această frică
  • Tehnici și metode de canalizare a emoțiilor

TIPURI DE DISCURS (EXEMPLE)

  • Discursul care informează
  • Discursul care convinge
  • Discursul care emoționează
  • Discursul care amuză
  • Discursul care îndeamnă la acțiune
  • Discursul care pune pe gânduri

PREGĂTIREA DISCURSULUI – CE VORBESC

  • Planificarea
  • Scrierea / Construirea
  • Revizuirea

CALIBRAREA LA PUBLIC – CU CINE VORBESC

  • Analiza și evaluarea audienței
  • Captarea atenției
  • Crearea cadrului optim pentru interacțiune
  • Rezolvarea situațiilor dificile (cu detractori)

LIVRAREA – CUM VORBESC

  • Comunicare nonverbală și paraverbală (gestică / mimică / intonație)
  • Mișcare scenică
  • Dicție

MESAJUL ȘI STRUCTURI DE DISCURS

  • Introduceri cu impact
  • Încheieri memorabile
  • “The Golden Circle” (Ce / Cum / De ce)
  • “Made to Stick” (Simplitate, Surpriză, Concretețe, Credibilitate, Emoție, Poveste)

CARISMĂ ȘI PREZENȚĂ PUBLICĂ

  • Prezență
  • Putere
  • Căldură

STUDII DE CAZ

  • Discursuri de business
  • Discursuri politice
  • Discursuri din conferinte / evenimente
  • Prezentări din România și internaționale

VIDEOGRAFIE ȘI BIBLIOGRAFIE

CUM LUCRĂM?

  • 25% teorie aplicată (fundamentele teoretice ale vorbirii în public și elemente de psihologie a comunicării)
  • 25% studii de caz (vizionarea de discursuri și analizarea lor având la bază conținutul teoretic menționat anterior)
  • 25% practică (exersarea discursului public: discurs filmat + feedback)
  • 25% întrebări și răspunsuri punctuale pe spețele aduse în discuție de participanți